Strona poświęcona celom charytatywnym

Maciek potrzebuje Twojej pomocy

Mukowiscydoza to przeciwnik działający z ukrycia, atakujący od wewnątrz. Najgorsza jest perspektywa, że to choroba śmiertelna. Ale ja nie chcę nigdy żegnać mojej malutkiej córeczki, nie jestem na to gotowa!nie jestem na to gotowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maciek Banasiuk, 24 lat
podlaskie, Białystok
Cel dodano: 07 Maja 2019

Wpłacono:

Brakuje: 9201.8 zł
Spróbuję przybliżyć Wam coś co nazwałem randomowymi opisami lokacji. Załóżmy, że chcemy zrobić jakąś krainkę typowo do expowania. Niech to będzie jakiś lodowiec, góra lodowa. Ma on mieć dajmy na to 50 lokacji. Na pewno na myśl o ozdobieniu tych 50 lokacji różnymi opisami śniegu i lodu odechciewa się zabierać do roboty. Pewnie i tak każdy porobił by parę opisów i je tylko zmieniał deko lub w ogóle. Randomowe desce mogą takie coś przyśpieszyć i dać lepszy efekt. A więc po kolei. Najpierw tworzymy krainke aedit create. Potem tworzymy szkielet roomów, czyli redit create 50 lokacji i łączymy je w jakies tam wymyślne zawijasy. Wszystkim lokacjom dajemy jakiś tam name, ustalamy flagi i sector. Teraz do skończenia lokacji brakuje nam tylko opisów. Komenda rdedit służy do tworzenia generatorów randomowych opisów które można podłączyć do lokacji. rdedit create XXXX Vnum: [XXXX] Area: [ yyy] Jakas tam kraina Rand Desc: Dobra, jesteśmy w rdedit, zobaczmy jakie tu mamy komendy (wpisując 'commands'): commands create show list ? randdesc adddesc deldesc eddesc showdesc listdesc chgroup Oprócz standardowych mamy: randdesc - przechodzimy do edytorka i piszemy generator opisu. Aby taki generator działał musi skądś brać opisy cząstkowe. Do zarządzania tymi opisami cząstkowymi służą pozostałe wymienione komendy. adddesc [grupa] - otwiera edytorek opisu o nazwie w grupie [grupa] (liczba). deldesc - kasuje opis cząstkowy eddesc - edycja opisu cząstkowego showdesc- pokazuje dany opis listdesc [grupa] - pokazuje listę opisów wraz z ich grupą można wylistować tylko konkretną grupę:Spróbuję przybliżyć Wam coś co nazwałem randomowymi opisami lokacji. Załóżmy, że chcemy zrobić jakąś krainkę typowo do expowania. Niech to będzie jakiś lodowiec, góra lodowa. Ma on mieć dajmy na to 50 lokacji. Na pewno na myśl o ozdobieniu tych 50 lokacji różnymi opisami śniegu i lodu odechciewa się zabierać do roboty. Pewnie i tak każdy porobił by parę opisów i je tylko zmieniał deko lub w ogóle. Randomowe desce mogą takie coś przyśpieszyć i dać lepszy efekt. A więc po kolei. Najpierw tworzymy krainke aedit create. Potem tworzymy szkielet roomów, czyli redit create 50 lokacji i łączymy je w jakies tam wymyślne zawijasy. Wszystkim lokacjom dajemy jakiś tam name, ustalamy flagi i sector. Teraz do skończenia lokacji brakuje nam tylko opisów. Komenda rdedit służy do tworzenia generatorów randomowych opisów które można podłączyć do lokacji. rdedit create XXXX Vnum: [XXXX] Area: [ yyy] Jakas tam kraina Rand Desc: Dobra, jesteśmy w rdedit, zobaczmy jakie tu mamy komendy (wpisując 'commands'): commands create show list ? randdesc adddesc deldesc eddesc showdesc listdesc chgroup Oprócz standardowych mamy: randdesc - przechodzimy do edytorka i piszemy generator opisu. Aby taki generator działał musi skądś brać opisy cząstkowe. Do zarządzania tymi opisami cząstkowymi służą pozostałe wymienione komendy. adddesc [grupa] - otwiera edytorek opisu o nazwie w grupie [grupa] (liczba). deldesc - kasuje opis cząstkowy eddesc - edycja opisu cząstkowego showdesc- pokazuje dany opis listdesc [grupa] - pokazuje listę opisów wraz z ich grupą można wylistować tylko konkretną grupę:

Strona: 0
Komentarz:


  • Anonimowy
    09..2019 11:56
    Wpłaciłem
    monis1
    09..2019 08:49
    Współczuje i jestem z wami :)